Somnar för sent och vaknar för tidigt, sitter jag nu här och skriver ett inlägg fast jag inte tränat.
Har haft två riktigt härliga dagar, med sol, vår och vänner. Fått en riktig energikick och varit gladare än på mycket länge. Skejtturen i skogen med sol och 10+ var verkligen toppen, i klass med meningen med livet!
Jag har inte pluggat på två dagar alls, vilket jag helt klart varit medveten om men proriterat bort för att göra annat. Kan tycka att det varit värt det med tanke på hur pigg och glad jag nu känner mig. Haft en lång dyster period där inget varit särskilt kul och livet gått som en bergochdalbana i övrigt.
På kvällen när vi skulle sova, pigg och pladdrig som jag var översköljde jag min pojkvän med tusen komplimanger om hur perfekt, snygg, smart och biffig han är. Hur många barn jag vill ha med honom och diverse andra högt stående kärleksförklaringar

Sen bytte jag ämne och frågade honom om han trodde att det var vanligt att tjejer som tävlar i bodyfitness dopar sig, då jag tycker att det är konstigt att de kan bli så hårda bara av att äta kvarg och broccoli

Det tycktes som min pojkvän blev lite sur med tanke på att han svarade att de äter nyttigt hela tiden och går ner i vikt,
du äter ju mer än mig.Check, jag är fet och kan inte gå ner i vikt för att jag saknar disciplin. Kanske hade varit ett relevant svar om jag frågat honom hur
jag ska göra för att bli smal. Sen fortsatte han med att säga att jag aldrig är i skolan, det enda jag gör är att tänka på träning, hela mitt liv verkar kretsa kring det. Shit, han vågar slänga fler kängor på mig! Antingen har han haft en riktigt dålig dag och är irriterad för att jag är glad eller så hatar han helt enkelt mig
Efter det kunde jag inte somna på en kvart, eftersom han med djupa suckar och frenetiskt klösande på sin kropp visade hur irriterad han var på att jag inte kunde somna utan bara låg och andades på ett sånt där avslöjande sätt. Vid ett tillfälle vände han sig om och sa att, "kan du inte sova, jag har tenta imorrn". Ja, lite dåligt samvete kanske får mig att slockna på en gång? Killen har verkligen talets gåva.
Jag steg upp och gick och la mig i lilla rummet istället, där jag fick tänka i fred utan att jag behövde oroa mig för att han skulle kunna höra hur högt min skalle knakade och jag kunde somna ganska snabbt. Sen vaknade jag 4.30 och tänkte att nu var det minsann dags att stiga upp. Men det var det tydligen inte.
Idag ska jag gå till skolan.