Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-11-08, 23:12   #1
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
En spinkis färd mot 85kg rippade muskler - The comeback!

Tjena igen!
Jag har skrivit en träningslogg förut. Men jag tror den är ungefär lika gammal som mitt konto och den sammlar mer damm än ära. Jag tror inte ens den finns kvar i arkivet?
Hur som helst jag är en rätt spinkig pojk med ölmage men ändå varit intresserad av träning/sport/hälsa i nästan hela mitt liv. Tyvärr har destruktiv inställning och lathet varit en orsak till att man ser ut som man gör just IDAG. Men det är dags för ändring nu och jag tänkte att Kolozzeum ska jag ge en andra chans.
Har alltid haft respekt för experterna på den här sidan och har många gånger använt sidan som en del av mina källor och även tipsat runt om denna sida till folk som börjat träna. Nog om inledningen!

Träningshistoria
Jag gjorde ett försök på gymma rätt superseriöst redan från start förut i högstadiet. Jag är född 1984 så det var ett tag sen . Men som vanligt gick jag för hårt in i början! Jag har varit en prova på:are inom idrott hela mitt liv. Har sen 5 träningsterminer tillbaka (2,5 år) tränat kampsport och fastnat helt för det! Framförallt Jiu-jutsu. Det har ju mest givit mig en bättre cardio! Inte så mycket mer max-styrka direkt. Men jag hoppas ha en bra grund nu att UNDVIKA skador. Stark grundstyrka för min vikt i t.ex. bål och diverse partier folk normalt är lite otränade på ijämförelse med resten av kroppen (klassisk ryggproblems-makare annars). Jag tänkte nu köra mindre hardcore på kampsporten och fokusera på gymmandet och ha kampsporten i andra hand. Jag har fått prova på lite tävlingar och känner att med min ålder får bli en kampsportsmotionär mest!

Korta fakta
Född: 1984
Kön: Kille
Längd: 180
Vikt: ca 75 (måste köpa ny våg eftersom all teknik trotsar mig och går sönder).

Mål!
Nå 85kg som rippad!

delmål på vägen
#1. 3-siffrigt i mark, bänkpress och knäböj
#2: 20 dips
#3: 15+ chins (klarar nu bara 5)
Plats för mer delmål!

HJÄLP!...?
En av mina stora brister är att komma på en varierande kost.
Blir mest keso, kvarg, kyckling, tonfisk, ägg, fullkornsmackor och diverse fläskkköttsprodukter (vet att ryggbiff t.ex. är mer optimalt men fan vad dyrt).

Hoppas det finns utrymme för en till träningsjournal utan att bli helt utan tittare/följare!
Bilder kommer nog i övermorgon eftersom jag jobbar 4-4 skifft. Dvs jobbar 12 timmar om dagen 4 dagar sen ledig 4 dagar i skift i markstensindustrin! Relativt tunga lyft och utmattande vissa dagar. Men ska ändå ha som mål att träna iaf 2 av de 4 arbetsdagarna

//Tomp
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-08, 23:47   #2
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Kan väl lägga upp dagens pass också för den delen. Körde både rygg och axlar idag. Vet att många inte tycker man ska kombinera andra muskelgrupper ihop med ryggens! Men ja helt utvilad kände jag att jag klara av det iaf nu i början utan några konstigheter. Jag lämnade mycket utrymme för optimal teknikinvänjning.

Marklyft
Set1: 50kgx7
Set2: 60kgx7
set3: 65kgx6
set4: 65kgx5
set5: 65kgx4
Kommentar:ZLATAN, vad centrala ryggen/baksida lår är min svagaste länk i denna övning.

Kabelrodd V-style
Set1: 59kgx10
Set2: 64kgx11
Set3: 68kgx10
Set4: 73kgx9
Kommentar: Väldigt förvirrande många kg man kan dra på här trots strikt teknik. Kunde ge mer här egentligen. Dock lite orolig att jag tillsammans med bänken skulle göra en superman in i vikterna bara ;/. Var ju över min kroppsvikt

Maskin Pulldowns, böjd stång
Set1: 48kgx8
Set2: 48kgx6
Set3: 48kgx5
Kommentar: Frustrerande låga resultat. Men jag körde chins hemma 2 dagar innan

Cable seated lateral slide (Vadfan heter den här på svenska?
Set1: 14kgx9 (vikt per axel)
Set2: 14kgx8
Set3: 14kgx6
Kommentar:Glömde jag säga att mina axlar är i akut behov av träning?

Axelpress med hantlar
Set1: 30kgx6 (totalvikt på båda hantlar)
Set2: 30kgx7
Set3: 30kgx6
Set4: 30kgx6
Set5: 30kgx6
Kommentar: Dagens pump! Här började endorfinerna sätta in också. Första gången jag körde med hantlar och inte stång. Kan nog öka i vikter av ren teknikträning här. Min rygghållning var messed up här i utsträckningen. Kände mig som gymmets idiot när svanken satte in varje gång. Men ja jag är jävligt glad att jag provade på hantlar istället för låst stång.

Kabel raka upplyft framåt med en arm i taget (Vad heter den här?)
Set1: 10kgx10 (vikt per arm)
Set2: 10kgx9
Set3: 10kgx8
Set4: 10kgx10
Kommentar: Ännu en muskelgrupp som behöver akut träning. Tror det är tack vare bristen här som mina axlar kan vara ömma några perioder om året. Iaf enligt en massörs.

Passet var nu klart! Äntligen med ett nytt glädjerus som tack från kroppen för att man tränat så hoppa man in i duschen. Tänk om man fick spontana glädjerus efter varje pass.
Avd. <3Endorfin?

Några åsikter? Skulle uppskattas med alla typer av råd och perspektiv.

//Tomp

Senast redigerad av Filthy den 2011-11-08 klockan 23:48.
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-08, 23:50   #3
Sundqvist
Winners Never Quit
 
Sundqvists avatar
 
Reg.datum: Jan 2010
Ort: jönköping
Inlägg: 5 201
Varför skulle "ryggbiff" vara mer optimalt än kyckling etc?

kör på det som är billigast med mest protein i! alt det du tycker är godast
__________________
Träningsjournal: What Doesnt Kill You Makes You Stronger!
Citat:
Ursprungligen postat av Bikken Visa inlägg
Kroppen kan ta upp ca 20gram fria aminosyror under ett tillfälle!
Jag käkar 12ggr varje dag med 30g protein vid varje tillfälle
Sundqvist är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-08, 23:53   #4
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Citat:
Ursprungligen postat av Sundqvist Visa inlägg
Varför skulle "ryggbiff" vara mer optimalt än kyckling etc?

kör på det som är billigast med mest protein i! alt det du tycker är godast
Jag syftade på det jag skrev precis innan. Att jag åt så mycket fläskkottletter/karré När det vankades "kött"-dags!
Är väl mycket mer protein/kg i t.ex. Ryggbiff? Så predikar diverse vänner för mig iaf :p. De kör strikt på sin ryggbiff/rostbiff
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-08, 23:57   #5
Sundqvist
Winners Never Quit
 
Sundqvists avatar
 
Reg.datum: Jan 2010
Ort: jönköping
Inlägg: 5 201
Kolla på innehållsförteckningen bara

Kyckling innehåller gott och väl per måltid och är betydligt billigare än ryggbiff, kör på det som du anser är godast/billigast
__________________
Träningsjournal: What Doesnt Kill You Makes You Stronger!
Citat:
Ursprungligen postat av Bikken Visa inlägg
Kroppen kan ta upp ca 20gram fria aminosyror under ett tillfälle!
Jag käkar 12ggr varje dag med 30g protein vid varje tillfälle
Sundqvist är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 18:43   #6
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Sådärja! nu har man jobbat klart ännu ett tolvtimmar-pass och kan nu avnjuta 4 dagars "vila".
proppade i mig lite fullkornsmackor, bananer, en diet pro, en shake och till lunch blev det den klassiska rätten, Fullkornspasta med tonfisk i vinäger och till det pepprad minikeso!
Nu vankas middag och självklart ska man fira ledigheten! En stor hel kyckling. Färdiggrillad och varm från Ica. Marinerad och så jävla prisvärd! 50 kr för 2 stora portioner är kärlek.

Tänkte köra Bröst/Triceps en stund efter maten sen! Skulle nog egentligen behöva vila axlarna lite mer men jag vill få den första rundan avklarad så den oundvikliga, extrema träningsvärksrundan blir klar!

Ska försöka lista ut hur man tar kort med timer på Iphone också så ni kan få se lite vad jag har att jobba med. Hur jävla mycket jobb jag har framför mig. Renoveringsprojektet .

//Tomp
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 19:56   #7
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Då var det dags för att ladda upp foton då efter mycket om och men med mina ynka verktyg. En iphone och mspaint!
Har aldrig haft något att flexa så ni för ursäkta min orutin i poseringen! här får ni bak och fram! Förhoppningsvis används den i framtiden som en förebild.
Förlåt för den suddiga kvalitén!

Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 23:24   #8
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Provade köra ett set bänkpress för att se om jag kunde köra bröst/trieps. 6x60 kg blev det. Det kändes alldeles för obehagligt i axlarna att köra det nu dagen efter ett axelpass så det blev biceps/mage idag! Det är just de här 2 muskelgrupperna som jag har sämst teknik i utförandet på. Ska försöka få med mig någon en biceps/mage-dag som spanar in vad jag gör för fel. För de här passet känns alltid kasst och man känner sig grymt osäker. Jag började iaf med biceps!

Stående bicepscurls med EZ-stång
Set1: 30kgx8
Set2: 32,5kgx7
Set3: 32,5kgx5
Set4: 32,5kgx4
Kommentar: Det gick väl ok antar jag. flöt på

Sittande koncentrerade hantelcurls(vikt/hantel)
Set1: 10kgx6
Set2: 8kgx8
Set3: 8kgx7
Set4: 8kgx7
Kommentar: Haaaaatar koncentrerade curls. Jag känner ingenting och det känns så obalanserat motstånd. Blir liksom lättare ju högre upp man kommer. Då menar jag inte lite. Sjukt noga med tekniken även om jag är i inlärningsfacen än säkert

Kabel-hammercurls med rep
Set1: 36kgx8
Set2: 36kgx6
Set3: 36kgx6
Set4: 36kgx5
Kommentar: Denna övning gillar jag. Känns ofta bra

Cable standing crunch
Set1: 50kgx10
Kommentar: Va i... Provade alla sätt kändes det som. Stod med vikterna mot ryggen men man måste ju typ vara 160 cm för att det ska funka. Provade sen med knäböjandes på bänk och det kändes som jag fuska varje gång. Körde 2 set så på liknande vikter och klarade alldeles för många reps. Tittade mig omkring i gymmet för att leta reda på ett vänligt ansikte som kunde ta en snabbtitt på mitt utförande medan jag körde men ja de flesta såg rätt macho ut! Så jag sket i den här övningen istället :p.

Hängande benresningar
Set1: 12
Set2: 8
Set3: 8
Set4: 8
kommentar: Försökte att enbart göra reps där jag klarade av att sänka benen långsamt och mindre vilda sparkar.

High Woodchops
set1: 32kgx13
Set2: 36kgx12
Set3: 41kgx12
Set4: 41kgx12
Kommentar: Ja jag var rätt förvirrad över vilken vikt jag skulle ha för att göra ett optimalt utförande. Blev väl lite klokare iaf antar jag!

Situps
Kommentar: Avslutade med att försöka göra 40 situps. Fyfan vad illa de såg ut enligt mig. Fick ta korta pauser mest hela tiden också. Ett tecken på att magpasset iaf påfrestat musklerna lite!



Summering!

ja jävla skitpass eller vad ska man säga. Jag har så mycket att lära på dessa muskelgrupper. hittar inga övningar som passar mig bra förutom ett fåtal.

f.ö. ska ni inte vara rädda att kritisera mig. Jag tål all ärlig kritik! Föredrar att få mina svagaste sidor blottade. Annars kan jag inte få perfektion!
Dags för en gainer och lite mer kyckling

//Tomp
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 23:28   #9
Fastback
Registered User
 
Fastbacks avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 2 028
Grymt med så väldigt utförliga poster. Ser ut att vara goa pass du bränner av ändå! Kommer lätt följa detta! Lycka till (Y)
Fastback är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 12:51   #10
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Go'måååååårron go morron go morron!

Skönt med första lediga dagen av 4! Den här dagen brukar alltid vara som en söndag för mig. Soffhäng och bara vila sig pigg! Men nu när man är igång med gymmandet igen känner jag mig bara rastlös! Det är faktiskt enligt schemat tänkt att det här ska vara en vilodag. Men jag kan inte riktigt hålla mig ifrån gymmet känner jag så det kommer bli att ställa sig på löpbandet och försöka hålla konditionen någorlunda! Samtidigt så har vi just nu en tävling som går ut på att man ska gå x00 mil. Minns inte exakt hur många 100. Men vi är indelade i lag iaf och rejsar mot varandra med hjälp av våra nya söta stegräknare. Jag har väl varit en av de sämsta i mitt lag på att gå runt i cirklar på arbetstid så jag får väl ta ikapp det nu kanske. 1 timme på löpbandet vore trevligt!
Träningsvärken täcker nu hela kroppen från baksidalår och upp till skallen! Så hoppas man kan springa normalt och inte mumie-style .

Dagens frukost blir kokta ägg på macka! En gammal kärlek som kommit tillbaka faktiskt. Så otroligt gott! Får hoppas att jag inte ledsnar på det igen alldeles för snart. En liten prolle-shejk som bonus blev det också och ett par tuggor av gårdagens kyckling . Tror nog jag måste börja käka mina "Only one"-tabletter igen också så vitaminerna hänger med någorlunda. Ikväll blir det porkchops med kokta potäter och en skvätt bea . Som kvällsmål funderar jag på farsans favoritröra. Avocado+creméfraische+rödlök+massa rom. Undrar om man kan byta ut cremefraischenn mot kvarg?
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 17:41   #11
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Jahopp då har man varit och kutat 48 minuter på ett löpband då med snitthastighet på 10km/h. Var sugen på att klara av milen men jag vill inte ta ut mig helt och hållet. Ska orka med ett bröst/triceps pass imorgon också! Men det var fan sista gången jag kutar inomhus utan en handduk. Kändes som ett litet saltkar hela tiden öste ner i mina ögon! Sen så är det så otroligt mycket lättare mentalt att kuta utomhus... att springa, springa, springa och enbart se siffror och en list är inte min grej!


Kul grej som hände senare idag var att jag frosta av frysen för första gången på 5 år. Frysen är uppdelad i 3 stora fack. Dessa var fulla med vatten. Det gick ju bra att dra ut dem först dessa tunga små as. Skulle ju tömma dem i diskhon! Men jävlar vad påmind jag blev om träningsvärken nu! Fick swinga upp skiten och bara ösa direkt ner! Det forsade vatten över allt. Diskhon blev full och en stor del rätt ner på golvet! Phu! Jag behöver en personlig assistent verkar det som ;/.

Hittade f.ö. en gammalbild som mest var för att visa upp min gadd när den var ny. Jag ser väl egentligen nästan exakt likadan ut för 4-5 år sen eller vad tycker ni?

Senast redigerad av Filthy den 2011-11-10 klockan 17:46.
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 17:53   #12
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
En spinkis färd genom galaxen fortsätter!(fan att man inte kan ändra topic)

Hallå eller!
En ny dag som avnjutits i min ensamhet faktiskt (förutom alla bekanta på gymmet då). Startade dagen med lite rester från igår! potatis och fläskkotletter och en whey80. Ett äpple till efterrätt . Nerdade hela förmiddagen och fram till 15:00. Då var man redo för dagens bröst och triceps-pass! Startar med den sedvanliga 10 minuter jogging på löpbandet and we're off!

Bänkpress
Set1: 50kgx6 uppvärmning
Set2: 60kgx9
Set3: 60kgx7
Set4: 60kgx6
Set5: 60kgx5
Kommentar: En PT tyckte sin klient skulle göra ALLA övningar på bänken som är vid bänkpressen. Tillslut när jag (egentligen var det en polare) fråga dem hur länge så sa de att de var klara lustigt nog. Det blev höga antal reps denna gång vilket är en märkvärdig ökning från förra bröstpasset. Nästa gång höjer jag till mina PB-vikter

Bröst

Hantelpress lutande(vikt/hantel)
Set1: 22,5kgx7
Set2: 22,5kgx6
Set3: 22,5kgx6
Set4: 22,5kgx4
Kommentar: Började känna att tricepsen fick pump redan här. Sla prova på PB-vikter även här nästa bröstpass

Cable Crossover(vikt/hand)
Set1: 27kgx7
Set2: 27kgx6
Set3: 27kgx5
Kommentar: Det flöt på helt enkelt

Triceps

Overhead Bar Press(Ez)
Set1: 20kgx10
Set2: 25kgx6
Set3: 25kgx5
Set4: 25kgx4
Kommentar: Finslapde tekniken och såg verkligen till att mina överarmar var låsta och att jag kom lite djupare med stången. Resulterade att jag får vänta ett tag med pb 30kg.

Cable Overhead
Set1: 32kgx9
Set2: 32kgx5(DENIED!)
Set3: 32kgx5
Set4: 32kgx5
Kommentar: Kändes riktigt bra förutom att andra setet så blev mina triceps av något och övergav mig . Tappade nästan så pass att vikterna smällde

Pushdowns
Set1: 50kgx6 (PB!)
Set2: 50kgx5 (PB!)
Set3: 50kgx5 (PB!)
Set4: 50kgx5 (PB!)
Kommentar: Första gången jag är på 50 och har så pass mycket krut - eller ja knallpulver iaf - så det räcker att hålla sig kvar på 50 alla set. Det här är ju en av få övningar jag alltid haft rätt teknik i enligt mig. Så är väl därför denna inte är en högoddsare att vara först med pb i denna journal.

Summering: Även om det inte var många officiella PB så var det här nog mitt bästa bröst/triceps-pass någonsin med så pass strikt rörelser. Jävligt glad att jag tagit beslutet att vara perfektionist. Nu skäms man inte längre över att vara en av de mindre på gymmet. Så länge jag vet att jag gör rätt .
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 18:24   #13
1684_
Registered User
 
1684_s avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 2 608
Nice, kör hårt. Tjock å spinkig e du inte, du ser välbyggd ut och ha potential till att bli grov, tycker jag!
__________________
DM guld Diskuskastning 2005 * 5a av 25st 2005 Världsungdomsspelen F15 Diskus * DM guld Diskuskastning 2006 * DM guld Tyngdlyftning 2007 * U-SM guld Styrkelyft 2008 Kiruna * U-NM guld styrkelyft 2008 Norge

Sen försvann hon...
1684_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 22:15   #14
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Sådär då då är kvällsmyset fixat och tvättmaskinerna i full rull.

Här har vi min fina avokadoröra som jag snacka om tidigare som blir kvällsmellis/fredagsgodis

Efter det blir det väl pilla på gitarren tills ögonlocken faller ihop. Det var ju tänkt att man skulle in till stan(sthlm) ikväll men det får bli imorgon efter ben-passet. Blev f.ö. en tonfisk i vinäger, pepprad keso med fiberberikad pasta igen till middag! Som sagt lite enformiga menyer jag ger mig själv i brist på fantasi och inspiration.

Citat:
Ursprungligen postat av 1684_ Visa inlägg
Nice, kör hårt. Tjock å spinkig e du inte, du ser välbyggd ut och ha potential till att bli grov, tycker jag!
Tackar! Ja nu har jag ju tagit charmiga flexbilder. Det ser ju lite bättre ut då! :p.
Hoppas du har rätt angående det där med grov. Det har varit helt omöjligt att påverka min naturliga kroppsvikt fram tills något år sen då plötsligt en gubbmage började växa . Det MÅSTE betyda att om jag kan lagra fett borde jag kunna bygga muskler äntligen! Att jag är väldigt stor i aptiten borde underlätta också.
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 17:08   #15
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Oi oi!

Ännu en strålande segstartad ledig dag! Det ända man kunde klaga på var avsaknaden av aptit. Det var länge sen man hade det problemet i den här graden. Tvingade dock i mig 2 äggmackor och en prolleshejk med en banan som efterrätt! nerdade lite kolo~ sen bar det av till gymmet!
Idag var det ben på schemat! Den där muskelgruppen jag inte fokuserat på, på 8 år! Så det blev jääävligt balans och teknikbaserat. Till min stora glädje så var det väldigt lite folk på gymmet denna lördag. Lilla alkishålan

Knäböj
Set1: 50kgx8
Set2: 55kgx8
Set3: 55kgx8
Set4: 55kgx8
Set5: 55kgx8
Set6: 55kgx8
Kommentar: Ja som redan förklarat så var det ju 8 år sen så nu var det bara att hitta balansen och tekniken. Tyckte tekniken satt som en smäck direkt men balansen njaaa. I set2 så höll jag på ramla baklänges i 6e repetitionen. Hade jag haft optivikter här hade det blivit grej of the year på det gymmet. Får kanske träna balans även nästa gång.

Maskin - Benspark
Set1: 35kgx10
Set2: 40kgx10
Set3: 45kgx10
Set4: 45kgx10
Set5: 45kgx8
Kommentar: Wohaaaa! Feel that burn whiteboy!. Fick in schnitzen på fina lugna tillbakarörelser och explosiva sparkar där tycker jag allt!

Maskin - Lårcurl(sittande)
Set1: 45kgx10
Set2: 50kgx10
Set3: 55kgx10
Set4: 60kgx10
Kommentar: På de gym jag gått innan har de alltid varit liggande som gäller. Den här maskinen såg exakt ut som bensparken så jag var dagens mest vilsna på gymet där ett tag . Kändes grymt iaf! Brukade vara min hatövning förut på ben. Har mer att ge här!

Stående vadpress i Smithen(med trappsteg givetvis)
Set1: 58kgx12
Set2: 58kgx11
Set3: 58kgx10
Set4: 58kgx10
Kommentar: Återigen lite virrig. Tänkte köra med fristång egentligen. kunde balansera i 2 sekunder som max. Tänkte ska man prova den skumma sittande varienten med kuddar på knäna. I pity the fool who use this!. Sen kom jag på smithen ja.. Ofcourse! förutom att man fick rätta till fötterna 2 ggr/set så var det en grym vadövning.



Summering: Tyckte allting gick "smärtfritt" ändå! Vart inga problem eller "why god why!?"-tankar. Får tacka ett av mina kosttillskott för min optimism på gymmet tror jag. Vill inte gå hem från gymmet längre. Jag får sparka ut mig själv!

Övrigt: Var inte rädda att kritisera eller komma med personliga åsikter. Även om jag skulle känna att det inte är något för mig så är jag ju tacksam för en gratis bump och det blir mindre ensamt i tråden :p. Tvivlar på att jag gör allting rätt enligt er.

Senast redigerad av Filthy den 2011-11-12 klockan 17:11.
Filthy är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)