Kan jag ha rätt om det är Dante som för journal, finns nog ingen så råstark ungdom i Sverige för tillfället. Ska bli kul att följa din utveckling och lucka till!
DAANTEEEEE du är ju här, som Alex säger, du måste ju vara sveriges starkaste? du skulle fan kunna slå internationellt RAW mot folk som kör med utrustning
Kan jag ha rätt om det är Dante som för journal, finns nog ingen så råstark ungdom i Sverige för tillfället. Ska bli kul att följa din utveckling och lucka till!
Jo det är jag. Tackar!
260 klippet. Skulle inte godkännas på tävling dock.
DAANTEEEEE du är ju här, som Alex säger, du måste ju vara sveriges starkaste? du skulle fan kunna slå internationellt RAW mot folk som kör med utrustning
Hahaha internationellt tvivlar jag på. Finns gott om ryssar
Så sant som det är sagt. Du har inte funderat på att träna bål för att kunna lyfta med lite rakare rygg? Sen sätter du dig inte i princip alls, utan gör typ ett rakt marklyft. Det var bara två saker som jag tänkte på rätt spontant, hur som helst är 260 sjukt bra!
edit: dock var 250 mycket finare, och du låste ut helt utan problem!
Senast redigerad av Forqie den 2012-01-18 klockan 22:12.
Så sant som det är sagt. Du har inte funderat på att träna bål för att kunna lyfta med lite rakare rygg? Sen sätter du dig inte i princip alls, utan gör typ ett rakt marklyft. Det var bara två saker som jag tänkte på rätt spontant, hur som helst är 260 sjukt bra!
Brukade lyfta med spikrak rygg men det irriterar ryggskadan. Så jag drar lite inspiration från Konstantinovs. Sätta mig ner är något jag varit usel på sen jag började ska försöka att lägga lite fokus på det hahah
Senast redigerad av BALADEVA den 2012-01-18 klockan 22:15.
Brukade lyfta med spikrak rygg men det irriterar ryggskadan. Så jag drar lite inspiration från Konstantinovs. Sätta mig ner är något jag varit usel på sen jag började.
Ah, då förstår jag! I längden kommer du nog tjäna på att sätta dig bara en liten bit längre ner, tror jag
helt sjuukt, 700 raw är fan inte långt borta, 250-160-270 på sm, MINST!!
Om det gick så bra hahaha, det har varit prat om en böjdräkt på sista tiden. Så jag vet inte om jag kommer göra den tävlingen utrustad eller raw, båda två funkar för mig.
Om det gick så bra hahaha, det har varit prat om en böjdräkt på sista tiden. Så jag vet inte om jag kommer göra den tävlingen utrustad eller raw, båda två funkar för mig.
du vinner nog i vilket fall, eller finns det någon snorstark som kan konkurrera med dig?