Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-13, 07:05   #1
Larsiball
Registered User

Reg.datum: Nov 2010
Question Lön som anställd PT

Är det någon som jobbar som anställd personlig tränare och kan delge vad lönen ligger på? Eller någon annan som vet? Har hört att anställda PT:s på SATS har 180 kr/tim. Någon som kan bekräfta?
Larsiball är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 09:59   #2
Vinzent
Registered User

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Larsiball Visa inlägg
Är det någon som jobbar som anställd personlig tränare och kan delge vad lönen ligger på? Eller någon annan som vet? Har hört att anställda PT:s på SATS har 180 kr/tim. Någon som kan bekräfta?
http://www.lonestatistik.se/loner.as...g-tranare-1522
Vinzent är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 10:11   #3
Larsson85
Registered User

Reg.datum: Nov 2005
Personlig tränare är inget man blir för lönen, utan för att man har ett brinnande intresse. Skulle tro att de flesta har ett jobb bredvid och sen bara får betalt för de timmarna de har bokade kunder.
Larsson85 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 10:42   #4
G_lund
En påse med mos.

G_lunds avatar

Reg.datum: Feb 2006
Om du orkar med alla studier osv så är det grymt betalt, många orkar ju inte med allt plugg utan väljer något lättare typ doktor.

(Spinnoff från flashbacktråden)
G_lund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 11:06   #5
spange
Nu kan jag inte byta

spanges avatar

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund Visa inlägg
Om du orkar med alla studier osv så är det grymt betalt, många orkar ju inte med allt plugg utan väljer något lättare typ doktor.

(Spinnoff från flashbacktråden)
ja den tråden är fan guld
En halv liter kiss väger 0,5 kg.
spange är inte uppkopplad   Svara med citat