Citat:
Ursprungligen postat av AFanatic
Hur många journaler har du nu berto?
Hur som helst. Jag gillar skarpt den nya journalens namn.
|
Inte mer än en aktiv! (3?) Tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglan
Härligt! Ska följas!
|
Du är välkommen!
Citat:
Ursprungligen postat av Big Lou
Ny journal? ska följas....
|
Gött!
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Hmm, jag känner på mig vad du vill ha sagt med det här
Glhf etc, nu kan man äntligen följa din dagbok.
|
Jag skulle googla GLHF och skrev GHLF. Tänk på att du pratar med en pensionär (nästan!)! :/ Men tack!
Citat:
Ursprungligen postat av thatkrillesshow
Först.
Och lycka till såklart 
|
Tack! Du ska inte vara med i vårt bänklag!?!?!?
Citat:
Ursprungligen postat av elo_
rogntudjuuuuuuu! bra!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrometan
hundar av rå ??
Okaj.
Ska bli kul att se.
|
Ja
exakt så tänkte jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Halldin
Sköj med raw!
|
Jajamän! Raw är det som gäller!
Lite allmän info:
Jag har tävlat lite till och från. Min träning har väl aldrig varit renodlad SL-träning och man kan lugnt påstå att jag är en periodare - inte för att intresset svajar utan för att min livssituation gjort att någon vidare kontinuitet varit svår att upprätthålla.
SL gillar jag skarpt - eller vänta, jag gillar bänk, böj och mark skarpt, utrustningen skyr jag som pesten. Under senare delen av förra året tilltog tävlingssuget (det gör det alltid när jag tränar mycket) men min avsky av utrustningen blev bara större. Dropparna som fick bägaren att rinna över var Börjes trådar om bänkpressolyckan och nakentävlande.
Som z_bumbi skrev, vad hindrar de som gillar utrustningsfri tävlan att ställa upp utan utrustning? Uppenbarligen ingenting. Sagt och gjort, jag kommer att tävla utan utrustning.
Målsättningen är att befinna mig i -110 under hela året. Ja, jag befinner mig där redan nu med en kroppsvikt verkar variera mellan 101 och 107 kg, beroende på när man frågar (närhet till uppstigande och julbord påverkar mest).
Viktderivatan kommer att vara positiv, men med minsta möjliga marginal. Det tar tid att bli stark med går fort att bli fet.
Upplägget är en fortsättning på min förra journal, dvs 5/3/1 anpassat till min lätt vulgära smak.
Första tävling blir serie 1. Målsättningen är 6-9 godkända lyft. Jag kommer inte att förbereda mig på något annat sätt än att äta ordentligt.
Första pass i denna journal blir imorgon kväll.