Acer har nyligen presenterat sina Windows 8 surfplattor som kommer att släppas till hösten i samband med Win8. Jag tänkte att vi kan använda denna tråden till att fylla på med alla win8 baserade plattor fortlöpande så att man får en bra bild utav utbudet, jag kommer garanterat att skaffa mej en så småningom!
Det är jobbigt jävla gui på vanliga burkar, tydligt gjort för plattor. Tydligen ska de göra så att man får "vanliga" gui't på laptops när man använder dem som just det, och sen när man vrider dem/tar av skärmen ska man få pek-guit.
Det är jobbigt jävla gui på vanliga burkar, tydligt gjort för plattor. Tydligen ska de göra så att man får "vanliga" gui't på laptops när man använder dem som just det, och sen när man vrider dem/tar av skärmen ska man få pek-guit.
"Vem vare? Vem vare som curla?"
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Windows 8 är riktigt najs, jag gillar då verkligen det på datorn och jag tror att dator/telefon/surfplatta kommer synkas riktigt snyggt till hösten när allt släpps.
Eller iaf Windows Phone 8, när releasen är satt till vanliga PC har jag ingen koll på.
"Vem vare? Vem vare som curla?"
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"