Dips
5*20 kg
5*25 kg
5*30 kg
5*35 kg
5*40 kg PB!
Hantelbänk (1 minut vila)
5*34 kg
5*34 kg
5*34 kg
5*34 kg
NGK
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
5*25 kg
Stående Enarmshantelpress
5*20 kg
5*22 kg
5*24 kg
5*26 kg
5*28 kg
Wow, testade Dr Snuggles tips om att dricka extra mycket vatten innan träning. Jag blandade även i mineralsalt, det blev 2 liter vatten och kan säga att så här mycket tryck (och varit så pigg) har jag inte haft på evigheter. Inte ens efter kolhydratsladdningar eller i december när jag låg på ett mera konstant kaloriöverskott.
Jag återhämtade mig (mycket) snabbare mellan seten.
Mina ben som jag alltid tycker jag har en konstant trötthet i, kändes fräscha. Jag kände för att maxa i böj. Jag tror jag har hittat en viktig detalj som har hållt mig tillbaka under en längre tid.
Tycker ni att jag drar för snabba slutsatser av ett enda pass? Det gör inte jag, det var så tydlig skillnad i prestation på detta passet, kände mig som för flera år sen när prestationen var på topp, pass efter pass.
Jag tror att det har lite med blodtrycket att göra som Dr Snuggles nämnde, förmodligen även att jag behöver mycket salter eftersom mina mediciner urlakar så mycket. Jag ska nog inte vara rädd för att salta på rejält på det jag äter och dricker, flera gånger om dagen.
|
C4L
|